lördag 9 oktober 2010

...Dagarna går och nätterna följer med av bara farten. Man försöker sova och slumrar väl till ibland, men det blir inte en hel natts sömn ännu. På dagarna flyter allt på eftersom man har så otroligt mycket att göra jämt, jobba, handla, städa, skjutsa barn, passa barnbarn, jobba mer o.s.v. Det är väl tur att man har alla måsten kanske annars grubblade man nog ännu mer.
Det var 1 och ett halvt år sen jag hade semester och det börjar kännas nu. Det börjar gå trögt med idéerna och tungt med alla extrajobb, men jag har börjat titta lite på resor till våren. Jag tänkte mig 2 veckor i Pattaya igen och eftersom jag förmodligen åker själv så känns det lugnast att åka till ett ställe jag känner igen mig på.
För övrigt händer inte mycket, kan sakna någon ibland och speciellt nu med allt som hänt men jag är så van att leva själv så jag vet inte riktigt hur det skulle fungera. Som tur var har jag mina barn och mina vänner nära inpå och det uppväger det mesta.
...Det är bara att bita ihop och göra det bästa av allt. Ha det gott alla folk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar