torsdag 13 augusti 2009

Jag? Vinnare!!!!

Det känns som det är veckor sedan jag skrev något här men det är det ju inte riktigt men jag har varit lite off ett tag. Det känns ibland som om hela världen skulle ramla över en och det är bara man själv som kan hålla upp den. Och det är ju inte riktigt så heller även om känslan är stark. Jag ska väl ta mig igenom det här med, jag har varit med om värre saker så det är bara att ta nya tag.

För övrigt är det ett riktigt busväder här i Eskilstuna och det är så typiskt just idag. För tidigare i dag blev jag uppringd av en kille som berättade att jag var vinnare av biljetter till The Poodles uppträdande här i stan ikväll......Jag hade vunnit, det har väl aldrig hänt tidigare och jag kom knappt ihåg att jag hade tävlat så jag lät nog väldigt frånvarande när han ringde. Jag fick ta med en person så det är väl bara att ringa runt och fråga om någon vill simma ut ikväll. Vi får väl se hur det går med det här.

Nu ska jag försöka få i mig något att äta,det har blivit lite si och så med det den sista tiden och det börjar kännas i magen.

Ha det bra gott folk och jag önskar er en trevlig torsdagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar