söndag 1 november 2009

Livet går vidare

Ja så var en ny vecka här igen. Livet går vidare av nån anledning även om allt känns förlorat. Jag känner mig överkörd, rädd, skakig, ja helt enkelt off men jag är ändå kvar och försöker hanka mig fram. Det kommer dagar då livet helt plötsligt tar en annan väg än den man stakat ut och det gör att allt bara rämnar. Jag gråter, jag skrattar, ja jag vet nog inte riktigt vad jag ska göra just nu. Jag får ta dagen som den kommer och hoppas på att allt ordnar sig så småning om. Kanske ska man ta lite semester framöver eller också så jobbar man bort alla tankar. Jag har kommit fram till en sak, jag är inte på långa vägar så stark som jag trodde jag var. Jag saknar min lugna trygga värld där jag hade full kontroll på mig själv och mina tankar. Nu vet jag ingenting, följer bara med strömmen.
Dags att göra sig klar för arbetet, ha en trevlig måndag alla trevliga människor//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar