lördag 23 maj 2009

En text till

här kommer en text jag försökt sätta musik till, men det var jag inte så bra på så det får vänta.


Du har en röst

Med luft under mina vingar
Flyger jag min väg
Bort från allt som tynger mig
Du har gett mig hopp igen
och har fått mig att förstå
att i varje liten tår jag fällt
finns en kraft att börja om igen

du har en röst som får mig att se
att var och en är sin sagofé
du har en röst som får mig att se
att allt jag gör har min signatur
och jag kan göra vad jag vill
så länge du finns till
så länge dina sånger finns
har jag kraft att börja om igen

i dina sånger finns en harmoni
som gör mig glad igen
jag lyssnar på dem gång på gång
du har gett mig hopp igen
och har fått mig att förstå
att varje gång jag ramlar ner
har jag kraft att resa mig igen

du har en röst som får mig att se
att var och en är sin sagofé
du har en röst som får mig att se
att allt jag gör har min signatur
och jag kan göra vad jag vill
så länge du finns till
så länge dina sånger finns
har jag kraft att börja om igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar