fredag 15 maj 2009

Fredag kväll

ja då har en vecka till gått. Dagarna går fort, man hinner inte med. Idag har jag arbetat som vanligt till kl. 12.00. sen följde jag med min dotter Sanna och hennes barn till stan. Alwin, den lilla, hade en tid hos läkaren för att kolla öronen. Naturligtvis hade han öroninflammation.
Pencilin och alvedon!!. Nu ska jag snart åka och spela lite kvällsbingo med Anita, det är ganska
avkopplande efter en veckas kaos. I går kväll ringde jourtelefonen 2 gånger, ena var det bara en utelåsning men den andra hade det fastnat folk i hissen. Det var bara att ringa efter hjälp.
Nu är det bara en månad kvar tills jag och jessica åker till pattaya, det ska bli så skönt. Inget arbete ingen jour, bara semester och lite shopping.
Nu måste jag sluta för idag, anita väntar//Ha det bra gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar