lördag 18 juli 2009

Campingliv

I dag mår jag betydligt bättre så nu är väl äntligen flunsan på väg åt rätt håll. Jag har varit ute i husvagnen med min ena dotter och hennes pojkvän, ja hunden var med också förtstås. Det var en hop med Greyhounds där på campingen så det var säkert nån utställning eller så i närheten. Vi åt lite thaimat, fikade och satt och bara tog det lugnt i några timmar. Vi har inte haft så värst mycket nytta av husvagnen det här året tack vare den svenska sommarens nyckfulla väder.
Vi klarade av det här med husvagnslivet ganska bra. Inga större tabbar lyckades vi med. Man kan ju inte låta bli och tänka på filmen, "vi hade allafall tur med vädret" när man är i en husvagn. Men så illa har vi aldrig haft det även om tältet har krånglat lite och jag hade lite problem med elpanelen i början, men jag lär mig. Det är ganska lugnt på en camping faktiskt.
Nu är det dags att ta kväll, trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar