söndag 19 juli 2009

Seg söndag

Idag känns det lite segt, det vart sent igår men det är ju självförvållat så. Har passat mina söta barnbarn en stund på förmiddan och det var livat. Dom har energi dom små liven. Den minsta är drygt 1 år och han har börjat ta några steg men han är fortfarande lite rädd. Den äldre är fyllda 4 och han är verkligen full av liv, han pratar och pratar hela tiden. Idag had han extra mycket att berätta för hans favoritmoster kommer hem efter 2 veckors semester i Ungern så han har väntat på henne. Imorgon åker dom på en kryssning till Åbo med sin mamma och pappa, det blir roligt för dom. Det har varit lite si och så med om den lilla kunnat följa med eftersom jag smittade honom med influensan när jag kom från Thailand, men nu är han bättre så han blir med.
Själv ska jag snart gå och städa mina kära trapphus, som jag gör varje söndag. Det är inte roligt men nödvändigt. Efter det är det bara att invänta Madde som kommer från Ungern. Det ska bli kul och höra hur det var där. Sen är det godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar